Výmena alebo vrátenie tovaru

(bezpečný nákup kabeliek)

 

 

 

Už sa nemusíte obávať, že sa vám kabelka kupovaná cez internet nebude páčiť. Máme riešenie! Nepoužívanú kabelku nám môžete až do 180 dní vrátiť a zvoliť si vrátenie peňazí alebo výmenu za iný tovar.

 

 

Ako mám postupovať, keď chcem tovar vrátiť?

 

1. Vyplňte reklamačný formulár, ktorý bol súčasťou zásielky.

 

2. Do škatule vložte nepoužívanú kabelku, vyplnený reklamačný formulárzáručný list.

 

3. Vypíšte adresu odosielateľa a prijímateľa.

 

Príjemca:             GROSSO BAG - Marián Zachar

                            Dolnozoborská 14

                            949 01, Nitra, SR

                            

Odosielateľ: (vaša adresa)


4. Škatuľu zalepte, využite služby slovenskej pošty prípadne ľubovoľnej kuriérskej firmy.

V prípade vrátenia tovaru nezadávajte prosím dobierku. Suma vám bude vrátená na bankový účet.



Po prijatí zásielky k nám Vám bude tovar vymenený a v prípade vrátenie tovaru Vám budú peniaze zaslané na Váš bankový účet.

Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás prosím kontaktovať na tel.č.: + 421 911 898 231 alebo mailom na info@grosso.sk

 

 


 

 

GROSSO vám ešte ponúka aj niečo navyše.


O odoslaní vašej objednávky budete informovaný e-mailom.

V deň doručenia Vás bude kuriér GLS informovať formou sms o presnom čase a mieste doručenia.
Doručovanie zásielok je vykonávané nasledujúci deň po odoslaní zásielky.

 

Neprehliadnite 

Skontrolujte, prosím, pri preberaní objednávky stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravovaná páskou s inou potlačou, bielou páskou alebo priehľadnou páskou. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom. Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.

 

 


Menu