Veľmi jednoducho. Vyberte si tovar, ktorý sa Vám páčia. Zvoľte si množstvo a stlačte tlačidlo „Pridať do košíka“. Potom už len vypíšete do políčok vašu adresu a potvrdíte Vašu objednávku. Počkajte, kým u Vás kuriér zazvoní a tešte sa z novej kabelky.
Za tovar môžete zaplatiť buď hotovosťou pri jeho prevzatí (na dobierku) alebo vopred cez bankový prevod.
Ak si zvolíte bankový prevod, budú vám do mailu zaslané údaje na vytvorenie platby – číslo nášho účtu, suma, variabilný symbol.
V prípade, že si zvolíte platbu bankovým prevodom, tovar vám budeme expedovať až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy na náš účet.
Vašu objednávku vždy vybavujeme čo najväčšou rýchlosťou. Pokiaľ máme tovar skladom, odosielame ho do 2 pracovných dní.V prípade, že je dostupnosť pri produkte napr. 7 alebo 14 dní, bude vám tovar zasielaný v tom časovom horizonte. Maximálna dĺžka by nemala presiahnuť 30 dní.
Aktuálnu dodaciu dobu konkrétneho produktu zistíte na stránke konkrétneho tovaru – napr. Dostupnosť: Skladom – zasielame do 2 dní.
Keďže doručujeme kuriérskou službou, vieme doručiť na vami zadanú adresu – či je to domov, práca, priateľka, internát. Jednoducho tam, kde sa zdržiavate v pracovných dňoch medzi 8,00 – 17,00 hodinou. Kuriérska služba doručuje do 24 hodín od odoslania.
Pri doručení slovenskou poštou si tiež môžete zvoliť adresu doručenia kam Vám vyhovuje. V prípade, že vás poštový kuriér nezastihne doma, zanechá vám žltý lístok o uložení balíka na príslušnej pošte.
Cena prepravy je nasledovná:
- Kuriérska služba GLS: cena 4 € (v cene zahrnutá sms o čase doručenia)
- Slovenská pošta: cena 4,50 € (doba dodania je oproti kuriérovi o čosi dlhšia v závislosti od podmienok pošty)
Áno posielame. V prípade, že máte záujem objednať si tovar do Českej republiky, možete tak spraviť na stránke www.kabelky-grosso.cz . Vrámci ČR je možné zaplatiť za tovar už aj formou dobierky v domácej mene – českých korunách.
Ak si želáte doručiť tovar do iných krajín EÚ, informujte sa vopred na cenu prepravy na info@grosso.sk
Áno je, keď bude vaša zásielka pripravená pošleme Vám informačný email a následne si môžete prísť tovar vyzdvihnúť priamo k nám na adresu Dolnozoborská 14, 94901 Nitra.
Jednoducho vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete priložený v balíku. Správne vyplňte všetky údaje a priložte ho k balíku. Hneď ako balík dostaneme spracujeme vašu požiadavku k čo najlepšej spokojnosti. Sumu za tovar zasielame na bankový účet, ktorý uvediete vo formulári.
Tovar, ktorý si želáte vrátiť alebo vymeniť zašlite na adresu Dolnozoborská 14, 949 01 Nitra (poštou, kuriérom - jednoducho spôsobom, ktorý vám najviac vyhovuje).
Nie, pri výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Tovar vám doručíme zdarma.
Za prepravu 1 objednávky budete platiť vždy iba 1x, bez ohľadu na to, či budeme musieť my rozdeliť vašu objednávku (napr. z dôvodu nepredvídanej nedostupnosti tovaru, štýlu produktov a pod. ) V prípade, že si zvolíte platbu dobierkou pri prevzatí, zaplatíte vždy za tovar, ktorý reálne preberáte. Ak aj zasielame tovar na viac-krát, zaplatíte za každý doručovaný tovar zvlášť.
V prípade, že vám kabelka nepadla do oka, jednoducho nám nepoužívaný tovar zašlite spať. Vyplňte si výmenný formulár, ktorý máte v balíku a zašlite nám tovar späť. Ak si zvolíte v reklamačnom formulári výmenu, môžete si novú kabelku rezervovať telefonicky, aby sa vám nepredala, kým balík obdržíme. Pri opätovnom doručení už nebudete hradiť dopravu.
V prípade, že si zvolíte na výmenu iný model, ktorý je drahší – rozdiel uhradíte pri doručení. Ak si zvolíte lacnejší model, rozdiel Vám zašleme na Váš bankový účet.